Warsztaty dziennikarskie dla branży mody
Budowanie marki w mediach, sprawdzone tricki w kontaktach z dziennikarzami, tajniki zawodu, kulisy pracy w redakcjach telewizyjnych, skuteczne sposoby na lepszą sprzedaż w firmie odzieżowej, ABC autoprezentacji, warsztaty przed kamerą.
Wszystko o czym muszą wiedzieć:
- pracownicy działów marketingu i PR,
- właściciele firm branży fashion,
- agencje eventowe,
- osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,
- pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.
Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta – Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.
Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki. Nasz ekspert podpowie też, jak w krótki i zwięzły sposób formułować zdania, by zyskać sympatię swoich słuchaczy.
Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają współpracować z mediami – w tym modowymi i life stylowymi – do tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy odzieżowej. Podczas warsztatów praktyczne porady znajdą również osoby zamierzające rozpocząć pracę w branży odzieżowej bądź już pracujące w ramach fashion, w tym agencjach eventowych. Pan Michał Tracz kieruje swoje warsztaty również do tych, którzy marzą o pracy w mediach i chcą poznać zasady pracy dziennikarzy i tajniki zawodu.
Cały kurs składa się z następujących modułów:
MODUŁ I
- jak występować przed kamerą
- jak budować newsa
- czego oczekuje od nas dziennikarz
- jak zbudowany jest program informacyjny
- najważniejsze zasady w komunikacji z mediami
- jak pisać informacje prasowe
MODUŁ II
- poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców
- jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą
- jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi
- jak nie zostać zmanipulowanym
MODUŁ III
- Organizacja konferencji prasowej
- Social Media w biznesie
MODUŁ IV
- ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą
- właściwy dobór słownictwa do odbiorcy
- jakie są rodzaje wywiadów
- techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję
MODUŁ V
- Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery
- Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów
- Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR
- Kluczowe zagadnienia prawa prasowego
Warsztaty poprowadzi expert
Michał Tracz dziennikarz radiowy i telewizyjny. Autor kilkuset wywiadów. Wieloletni dziennikarz Widomości TVP. Obecnie TVN24.
W celu zapisania się na kurs, prosimy o kontakt z pracownikiem Uczelni, panem Łukaszem Grzybowskim.
telefon: + 48 (22) 500 69 69
mail: kursy@vmi.edu.pl
Ilość miejsc ograniczona.
Termin warsztatów:16,17,18,23 i 25 marca 2013
Cena za moduł: 575 zł/ POCZĄTKUJĄC, 735 zł/ZAAWANSOWANY
http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy
Patronat nad warsztatami objęły:
www.kobieta.info.pl
www.reserved.com
www.polki.pl
www.koktajl24.pl
www.lamode.info
www.boska.pl
www.backstage-show.pl
www.styl.fm
www.kobieta.wp.pl
www.conceptshop.pl
www.answear.com
www.apparel.info.pl
www.aliganza.pl
www.kobieta.wieszjak.pl
www.lookmag.pl
www.babskiportal.pl
www.textiles.pl
www.przemyslmody.pl
www.dlastudenta.pl
www.students.pl
www.studentnews.pl
www.pkpplewiatan.p
www.fotomody.pl
www.udziewczyn.pl
Dodaj komentarz