Warsztaty dziennikarskie dla branży mody

Warsztaty dziennikarskie dla branży mody

Warsztaty dziennikarskie dla branży mody

Budowanie marki w mediach, sprawdzone tricki w kontaktach z dziennikarzami, tajniki zawodu, kulisy pracy w redakcjach telewizyjnych, skuteczne sposoby na lepszą sprzedaż w firmie odzieżowej, ABC autoprezentacji, warsztaty przed kamerą.

Wszystko o czym muszą wiedzieć:

  • pracownicy działów marketingu i PR,
  • właściciele firm branży fashion,
  • agencje eventowe,
  • osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,
  • pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.

Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta – Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.

Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki. Nasz ekspert podpowie też, jak w krótki i zwięzły sposób formułować zdania, by zyskać sympatię swoich słuchaczy.

Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają współpracować z mediami – w tym modowymi i life stylowymi – do tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy odzieżowej. Podczas warsztatów praktyczne porady znajdą również osoby zamierzające rozpocząć pracę w branży odzieżowej bądź już pracujące w ramach fashion, w tym agencjach eventowych. Pan Michał Tracz kieruje swoje warsztaty również do tych, którzy marzą o pracy w mediach i chcą poznać zasady pracy dziennikarzy i tajniki zawodu.

Cały kurs składa się z następujących modułów:

MODUŁ I

  • jak występować przed kamerą
  • jak budować newsa
  • czego oczekuje od nas dziennikarz
  • jak zbudowany jest program informacyjny
  • najważniejsze zasady w komunikacji z mediami
  • jak pisać informacje prasowe

MODUŁ II

  • poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców
  • jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą
  • jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi
  • jak nie zostać zmanipulowanym

MODUŁ III

  • Organizacja konferencji prasowej
  • Social Media w biznesie

MODUŁ IV

  • ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą
  • właściwy dobór słownictwa do odbiorcy
  • jakie są rodzaje wywiadów
  • techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję

MODUŁ V

  • Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery
  • Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów
  • Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR
  • Kluczowe zagadnienia prawa prasowego

Warsztaty poprowadzi expert

Michał Tracz dziennikarz radiowy i telewizyjny. Autor kilkuset wywiadów. Wieloletni dziennikarz Widomości TVP. Obecnie TVN24.

W celu zapisania się na kurs, prosimy o kontakt z pracownikiem Uczelni, panem Łukaszem Grzybowskim.

telefon: + 48 (22) 500 69 69
mail: kursy@vmi.edu.pl
Ilość miejsc ograniczona.
Termin warsztatów:16,17,18,23 i 25 marca 2013
Cena za moduł: 575 zł/ POCZĄTKUJĄC, 735 zł/ZAAWANSOWANY
http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy

Patronat nad warsztatami objęły:

www.kobieta.info.pl
www.reserved.com
www.polki.pl
www.koktajl24.pl
www.lamode.info
www.boska.pl
www.backstage-show.pl
www.styl.fm
www.kobieta.wp.pl
www.conceptshop.pl
www.answear.com
www.apparel.info.pl
www.aliganza.pl
www.kobieta.wieszjak.pl
www.lookmag.pl
www.babskiportal.pl
www.textiles.pl
www.przemyslmody.pl
www.dlastudenta.pl
www.students.pl
www.studentnews.pl
www.pkpplewiatan.p
www.fotomody.pl
www.udziewczyn.pl


Dodaj komentarz