Kosmetyczna podróż dookoła świata z pudełkiem GLOSSYBOX

Kosmetyczna podróż dookoła świata z GLOSSYBOX – co zawiera lipcowe pudełko?

Kosmetyczna podróż dookoła świata z pudełkiem GLOSSYBOX

Każda podróż jest ekscytująca, niesie za sobą ciekawe przeżycia, kształci, buduje światopogląd. Dlatego też warto zwiedzać inne kraje, każdy z nich dostarcza nowych wrażeń. Podobnie jest z poznawaniem kosmetyków z różnych krajów. Taką właśnie kosmetyczną podróż można odbyć z pudełkiem GLOSSYBOX.

GLOSSYBOX to światowy hit, który podbija serca kobiet w blisko dwudziestu krajach. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione mini produktami kosmetyków najlepszych marek, od kilku miesięcy cieszy też fanki pielęgnacji urody w Polsce.

Ileż jest miejsc, których nie odwiedziliśmy, o których nic nie wiemy, ile takich, do których pragniemy dotrzeć? Z pewnością są zakątki, o których zupełnie nic nie wiemy. Podobnie z kosmetykami, dlatego wakacyjny, lipcowy GLOSSYBOX oferuje kosmetyczną podróż w głąb różowego pudełka, które tym razem jest wypełnione oryginalnymi, ciekawymi kosmetykami z różnych krajów.

Znajdziemy w nim nowość na rynku – miniaturę żelu pod prysznic francuskiej marki LIERAC – na bazie ekstraktów z 3 białych kwiatów (gardenia, kamelia, jaśmin), swoją premierę w Polsce ma w pudełku marka ekskluzywnych, naturalnych kosmetyków ÜBER, wywodząca się z Wielkiej Brytanii, której maskę do włosów można przetestować w GLOSSYBOX. Kolorowe kosmetyki do wypróbowania, to tym razem pełnowymiarowe produkty: cień do powiek BECCA z USA lub tusz do rzęs NOUVEAU LASHES z Wielkiej Brytanii – marka jest pionierem w zagęszczaniu i przedłużaniu rzęs. W boxie znajdziemy też pastelowy lakier do paznokci marki MeMeMe z UK albo wybielający płytkę lakier, słynącej na świecie z pielęgnacji dłoni i stóp marki ALESSANDRO z Niemiec. Do tego wszystkiego dermokosmetyk w postaci pełnowymiarowego kremu pod oczy w dwóch wersjach (Prévention i Rénovation) polskiej marki SIQUENS.

Idea pudełka GLOSSYBOX polega na comiesięcznej wysyłce mini kosmetyków marek premium do wygodnego testowania w domu. Ten światowy hit zadebiutował w Niemczech w marcu 2011 roku i w rok podbił serca kobiet w 18 krajach. Taka usługa kosztuje 49 złotych i obejmuje wyjątkową zawartość pudełka, jego eleganckie opakowanie i dostawę kurierską.

GLOSSYBOX współpracuje z renomowanymi markami z wyższej półki, co pozwala spełniać oczekiwania jakościowe wymagających klientek. Miłośniczki pielęgnacji urody i nowości w trendach kosmetycznych, podchodzą też do subskrypcji GLOSSYBOX bardzo praktycznie. Poznają wiele produktów różnych marek, wypróbowują je, dzięki czemu unikają nietrafionych zakupów pełnowymiarowych, droższych wersji lub znajdują idealny kosmetyk, do którego nigdy nie dotarłyby w swojej drogerii. GLOSSYBOX można zamawiać online na www.glossybox.pl.

Do tej pory w Polsce ukazało się pięć pudełek, co było w środku?

Sprawdź osobiście: www.glossybox.pl

Co zawiera lipcowe pudełko GLOSSYBOX?

lipcowe pudełko GLOSSYBOXPRODUKT: Intensywnie regenerująca maska do włosów

MARKA: ÜBER – z Wielkiej Brytanii
CENA za pełnowymiarowy produkt:
74,90 zł / 100 ml
Opis produktu: Maska bogata w dobrodziejstwa natury, sprawi, że Twoje włosy nabiorą świeżego i zdrowego wyglądu oraz zostaną dogłębnie nawilżone. Pomaga w zatrzymaniu wilgoci, co wpływa korzystnie na zdrowy wygląd włosa, chroniąc i nawilżając skórę głowy. Dzięki regularnemu stosowaniu (1-2 razy w tygodniu) zawarty w składnikach zestaw witamin i minerałów odbudowuje prawidłową strukturę włosa i mieszków włosowych, przez co włosy stają się widocznie mocniejsze, odzyskują sprężystość i połysk. Maseczka działa kojąco na skórę głowy, niwelując podrażnienia i dając uczucie komfortu. Kosmetyk naturalny bez sztucznych konserwantów dla skóry wrażliwej bez glutenu – odpowiednia dla cierpiących na celiakię wyraźny efekt widoczny i odczuwalny już po pierwszym użyciu.

lipcowe pudełko GLOSSYBOX

Zastosowanie produktu: Intensywnie regenerująca maska do włosów jest kosmetykiem przeznaczonym do odbudowy, nawilżenia i pielęgnacji włosów zniszczonych, matowych, suchych. Należy stosować 1-2 razy w tygodniu na świeżo umyte i wysuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 10 minut, a następnie spłukać czystą wodą i układać jak zwykle.

PRODUKT: Zmysłowy żel pod prysznic

MARKA: lierac –  z Francji
CENA za pełnowymiarowy produkt: 44 zł / 150 ml
Opis produktu: Nawilżający żel pod prysznic na bazie ekstraktów z 3 białych kwiatów (gardenia, kamelia, jaśmin), wzbogacony roślinną gliceryną. Delikatna baza myjąca nie zawiera mydła. Dodatek składników neutralizujących wapń i sole zawarte w wodzie powoduje, że produkt doskonale oczyszcza ciało, nie przesuszając skóry.
Zastosowanie produktu: Żel pod prysznic idealny zarówno na początek jak i na koniec dnia.

lipcowe pudełko GLOSSYBOX

PRODUKT: Prévention krem pod oczy

MARKA:  SIQUENS – z Polski
CENA za pełnowymiarowy produkt:
ok. 44 zł / 15ml
Opis produktu: Intensywnie nawilża, chroni i pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Opóźnia powstawanie pierwszych zmarszczek oraz wyraźnie redukuje oznaki zmęczenia, takie jak cienie i opuchlizna pod oczami.

PRODUKT: Rénovation krem pod oczy

Opis produktu: Stymuluje odnowę komórek skóry, dzięki czemu wyraźnie redukuje widoczne zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych. Dodatkowo wygładza kontur oka oraz likwiduje cienie i opuchliznę pod oczami, przywracając spojrzeniu świeżość, blask i młody wygląd.
Zastosowanie produktu: Krem pod oczy, do stosowania rano i wieczorem.

lipcowe pudełko GLOSSYBOXPRODUKT: lakier do paznokci Sensuous Nail Gloss

MARKA: MEMEME COSMETICS – z Wielkiej Brytanii
CENA za pełnowymiarowy produkt:
24,50zł / 12 g
Opis produktu: Szybkoschnący lakier do paznokci z gęstym pigmentem, gwarantujący wspaniały kolor oraz połysk.

lipcowe pudełko GLOSSYBOX

PRODUKT:  Półmatowy cień do powiek

MARKA:  BECCA – z USA
CENA za pełnowymiarowy produkt: 125zł / 1g
Opis produktu: Klasyczne cienie do oczu o eleganckim półmatowym wykończeniu. Cienie mogą być stosowane na sucho – dla uzyskania naturalnego efektu lub na mokro – dla nadania większej głębi koloru. Dzięki miękkiej konsystencji cienie są łatwe w aplikacji i nie kruszą się. Półmatowa formuła optycznie wygładza skórę. Cienie są bezzapachowe i nie zawierają konserwantów parabenowych, dzięki temu są odpowiednie nawet do bardzo wrażliwych oczu. Doskonale łączą się z innymi produktami do makijażu oczu. Produkty marki BECCA dostępne są wyłącznie w neoperfumerii GaliLu.

lipcowe pudełko GLOSSYBOXPRODUKT:  Noir Mascara

MARKA: NOUVEAU LASHES z Wielkiej Brytanii
CENA za pełnowymiarowy produkt: 80zł / 8g
Opis produktu: Profesjonalny kosmetyk do stosowania po zabiegu przedłużania rzęs do podkreślenia rzęs dolnych, w przypadku gdy nie są one zagęszczone metodą Nouveau Lashes. Formuła preparatu na bazie wody została opracowana z myślą o pielęgnacji rzęs bez obawy o ich osłabienie czy zmianę trwałości kleju.
Zastosowanie produktu: Podkreślenie rzęs dolnych, w przypadku gdy nie są one przedłużone. Stosowanie przy przedłużonych rzęsach

lipcowe pudełko GLOSSYBOXPRODUKT:  lakier do paznokci Pro White Original

MARKA: ALESSANDRO – z Niemiec
CENA za pełnowymiarowy produkt: 239 zł / 30 ml; 339 zł / 75 ml
Opis produktu: Transparentny lakier do paznokci z formułą wybielającą skutecznie zapobiegającą żółknięciu paznokci. Dzięki specjalnemu pigmentowi Pro White naturalizuje przebarwienia powstałe na płytce paznokcia oraz nadaje im idealny połysk i mleczną poświatę.

Szczegółowe opisy wszystkich produktów z pudełka GLOSSYBOX, oraz informacje o markach znajdują się na stronie:
http://www.glossybox.pl/glossybox-lipiec-2012


Autor: Patrycja Bydlińska

Twórczyni lifestylowego i kulinarnego bloga Dailytips.pl. Autorka ponad 1000 artykułów na temat diety, urody i zdrowego stylu użycia. Wielbicielka zwierząt. Współtwórczyni e-magazynu Kakadu. Właścicielka sklepu Talia24.pl z naturalnymi kosmetykami z najdalszych zakątków świata.

TAGI:

Dodaj komentarz